CONSILIUL LOCAL BRAŞOV
DIRECŢIA SPORT ŞI TINERET BRAŞOV
B-dul Gării nr. 21, Braşov 500218 Tel : +40-268-471615 directiasportbv@yahoo.com
CF: 21446554; CONT: RO92TREZ24A670501200130X
ANUNŢ
Direcţia Sport şi Tineret Braşovorganizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei de conducere vacante de:
- Şef serviciu – gradul II din cadrul Serviciului “Sala Sporturilor DP Colibaşişi Bazin Olimpic”
Condiţiile de desfăşurarea concursului:
– data de organizare: – proba scrisă – 16.02.2015, ora 10,00
– interviu – 20.02.2015, ora 14,00
– locul de desfăşurare – sediul Direcţiei Sport şi Tineret Braşov, B-dul.Gării, nr.21, (Sala Sporturilor DP Colibaşi).
Criterii de participare generale:
- să fie cetăţean român, cetăţean a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- să cunoască limba română, scris şi vorbit;
- să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- să nu fi fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de servlciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei;
Criterii de participare specifice pentru funcţia de şef serviciu – gradul II din cadrul Serviciului “Sala Sporturilor DP Colibaşi şi Bazin Olimpic
- Să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei de conducere, astfel:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă,
- masterat sau cursuri postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
- experienţă în munca de conducere, mimin 5 ani;
- vechime în muncă de minim 10 ani;
- cunoştinţe operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIE:
- Legea nr. 215/2001 – privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 – privind Codul Muncii – republicată.
- Legea nr. 22/1969 – privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, republicată, modificată şi completată;
- H.C.M. nr.2230/1969 – privind gestionarea materialelor ale agenţilor economici, autorităţilor şi instituţiilor publice;
- Legea nr. 477/2004 – privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţilor şi instituţiilor publice.
- OUG nr. 34/2006 – privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- HOTĂRÂREA nr. 1660/2006 – pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din <LLNK 12006 34180 301 0 45>Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii
- ORDIN nr.119/2014 – pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei.
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente – copii xerox:
– formular de înscriere la concurs – tip;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor;
– curriculum vitae model european;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau către unităţile sanitare abilitate;
– cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu a fost condamnat penal.
Notă: Copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere pentru concurs la Sediul Direcţiei Sport şi Tineret, B-dul.Gării, nr.21, până la data limită de: 04.02.2015, ora 12,00. Relaţii suplimentare la numărul de tefon 0268/ 471615.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii “admis” sau “respins”, prin afişare la sediul Direcţiei Sport şi Tineret Braşov şi pe pagina de internet a instituţiei, în termen de maximum o zi lucrătoare da la data finalizării probei.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării fiecăui rezultat, iar rezultatul soluţionării contestaţiilor se va comunica în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul Direcţiei Sport şi Tineret Braşov, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art.32 alin(2) din Hot. nr.286/2011, pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii “admis” sau “respins”.